close

將這首歌,獻給2010年出現在我生命的小飛俠。

河 Moon River

主唱:Audrey Kathleen Ruston


Moon river  wider than a mile
月河  比一英哩還寬

I'm
crossing you in style someday

總有一天我會以我的方式穿過你
Oh, dream maker
噢!夢幻詩人

You heart breaker

當你內心破碎時
Wherever
you're going

無論你將去向何方
I'm
going your way

我會跟隨你的方向


Two
drifters, off to see the world

兩個漂泊者  離開  去經歷這世界
There's such a lot of world to see

那裡是如此遼闊值得去見識的世界
We're
after the same rainbow's end

我們倆在這不變的彩虹盡頭之後
Waiting
- round the bend

等待   成圓
My huckleberry friend

我的哈克貝利朋友
Moon river
and me

月河  和我 

arrow
arrow
    全站熱搜

    angellica 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()